tisdag 1 mars 2011

Ett fulländat foto

Det här fotot är taget långt innan digitalkameran var påtänkt. Just därför, togs det bara ett foto på mig och Carro den där stunden i Palle och Anitas hall. Och just därför, blev det inte raderat för att det inte var tillräckligt bra. Utan istället blev det framkallat i en gammal hederlig fotobutik, på riktigt fotopapper, minns ni sånt?

Nu har fotot blivit inscannat och digitalt. Och jag tycker att det är en helt fulländad bild. Vi är finklädda inför tolvslaget, lite förväntansfulla. Carro ser helst ut att vilja gå därifrån och det är säkert de vuxna som har sagt åt oss att hålla varann i handen. Det faktum att jag har fingret i näsan, ser jag lite som en revolt. Haha, om jag ska tvingas vara med på bild ska jag minsann göra som jag vill!

Carro och jag nån gång under det glada 80-talet.

3 kommentarer:

Rolle sa...

Vänskap som har bestått och fördjupats hela livet. Fiiint.

Carolina sa...

åh vad fint! Underbart. Blir som alltid glad av dina inlägg!

Anonym sa...

Så sjukt charmigt!