söndag 13 mars 2011

Cupcakes - en del av mitt liv

Min vän Marcus påstår att jag är sjukligt fascinerad av cupcakes och att jag fyller hela vårt hem med de söta små bakverken. Jag vill med bestämdhet påstå att så inte är fallet. Därför beslöt jag mig för att gå ett varv med kameran i lägenheten på jakt efter cupcakesrelaterade saker.

Så här i efterhand känner jag mig lite som Maria Montazami med sitt tofsberoende. Ta en titt på det här klippet så förstår ni vad jag menar. Men jag säger som Maria; jag hittar dem knappt, de smälter ju in så bra!

Om olyckan skulle vara framme.




















Gott till badet!
















Praktisk bricka!




















Läppglans, mums!




















Doftar kaka...




















Bra recept kan man aldrig få för många av.




















Ovärderligt - bra formar.
















Söt liten magnet.




















En självklar ingrediens i julgranen!




















Onödigt att bränna sig när man bakar!
















Ännu en magnet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du är nog allt en cupcake-girl!
Men du stavar denna kaka på olika sätt,vad beror det på?
Har det med ingredienserna att göra kanske?!

Anonym sa...

Jag ser inget felstavat?

Anonym sa...

Nej inte nu......tillrättat!?!

Lilly sa...

Hahaha... Älskar alla anonyma kommentarer!