söndag 20 mars 2011

Min gamla kärlek

Jag har en gammal kärlek. Vi möttes redan 2005 och har varit oskiljaktiga sedan dess. Han börjar bli lite till åren men jag tycker fortfarande att han är lika fin. Min älskade telefon!

Jag VÄGRAR skämmas för min ögonsten, trots att folk knappt vet vad en telefon med knappar är för nåt längre. Många är gångerna då jag får försvara honom. "Du måste ju ha en iPhone, hallå!! Funkar den där gamla tegelstenen verkligen fortfarande?! Men guuuuud vad du är omodern!!" Detta bryr jag mig inte om. Jag kommer fortsätta att stå upp för honom till den dag han dör.

Liten och smidig!















Puss älskling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Magdalena!Man ska stå upp för det man tror på!

Jennie sa...

Jag håller helt med mig Magda! Jag känner likadant för min gamla telefon! Puss Jennie

Lilly sa...

Härligt att nån förstår mig! :)