torsdag 17 mars 2011

Lilly + flamingos = sant

Jag har insett att jag har fler saker än cupcakes jag är besatt av. Flamingos till exempel. Jag kan inte få nog av dem, de är så himla vackra! Långa smala ben, ståtlig hals och blanka rosa fjädrar. Jag har sagt det förut men jag säger det igen; om jag vore ett djur skulle jag vara en flamingo. Vet inte hur det här började men detta beroende är i alla fall något jag står för till 100 procent! I love theme!

Tog en liten fototur även den här gången. Fortfarande med samma usla kamera såklart.

Tjusig i glas.



















Väggdekoration i köket.



















Piffar upp en tråkig krukväxt.



















Kan hängas runt halsen.



















Ett sött litet änglaspel.



















Kan hängas i öronen.



















Den största och mäktigaste av dem allihop.

8 kommentarer:

Carolina sa...

du gör mig lycklig!

Mia sa...

OJ! Vilken stor flamingo..kul att ni har en bäver (eller nåt?) bakom också..tropisk savann(?) möter svensk skog!

Anonym sa...

Den stora flamingon är verkligen häftig!Katternas kompis, verkar den vara också....

Lilly sa...

Hahaha Mia.... Du har nästan rätt. Det är en rådjursmamma med unge! Faktiskt ett av mina bästa fynd... Kommer alldeles säkert att hamna här i bloggen så småningom!

Mia sa...

Nähä men jaa..det är ju en katt! Sorry kissen...

Lilly sa...

Va?! Trodde du att Siri var en bäver.... Hahahahahahahahahahahaha. Jag pratar om den bruna grejen till höger som ligger uppe på skåpet. DET är ett rådjur. Skog möter savann och hela den biten. Puss!

Mia sa...

Jo jag förstod hur det hela hängde ihop när jag såg allas inlägg.. Spännande med djur! (tycker fortfarande Siri ser ut mer som en porslinsbäver än en verklig katt...kanske en bad hair day..) ;-) Blev ingen katt förresten..sa till J att jag hade funderat på det och han blev superbesviken att jag inte hade köpt nån..han har aldrig behövt en katt så mycket om nu...haha. Lö kiss!

Lilly sa...

Men nej, vad synd att det inte blev nån! Ta det till 30-årsdan istället vettja! :) Har skrattat så sjukt mycket åt bäver-grejen. Hahahaha... Skrattar nu med. Så himla kul! Haha.