torsdag 10 mars 2011

Mina topp tre bästa kändismöten genom tiderna

Eftersom jag för närvarande bor i Sveriges största stad, händer det inte alltför sällan att jag springer på kändisar. Det kan vara Håkan Hellström en regnig kväll i Vasastan, Ulf Malmros småspringandes uppför en rulltrappa eller Charlotte Perrelli i nåt köpcentrum. Detta är vardag för mig och inget jag bryr mig särskilt mycket om. Varför skulle jag?

Annat var det när jag var liten. Eftersom jag då bodde på ett ställe som inte bjuder på speciellt många kändisar, var det naturligtvis alltid nåt alldeles extra så fort man sprang på någon. Jag kommer här på Skrivet av: Lilly att publicera en alldeles unik och särskilt framtagen lista på mina topp tre bästa kändismöten genom tiderna. Två av dem med bifogad bild. Så häng med. Och missa inte att titta in snart igen. För om en stund redovisar jag plats nummer tre.

3 kommentarer:

Mia sa...

Bor inte Håkan i Haga, Göteborg? *hum*

Lilly sa...

Han har en lägenhet här också, har jag hört... Hur som helst mötte jag honom i Vasastan. Det är ett som är säkert!

Anonym sa...

Gillar att du skriver att du "springer på" kändisar, ungefär som man springer på en gammal vän. Man snackar lite om ditt o datt, säger att man ska höras av, vilket inte händer och sen glömmer man det.