söndag 6 mars 2011

Inlägget som nästan inte blev av

Ända sedan jag återuppstod i bloggosfären för nån månad sedan, har jag skrivit minst ett inlägg om dagen. Ganska bra jobbat, med tanke på hur extremt mycket jag har att göra om dagarna.

Men idag kände jag bara. Nä. Jag orkar inte. Har legat och halvslumrat i soffan framför ett program om jättepandor i Kina (visste ni att de bara äter bambu?) och dessutom har jag nästan ingen röst. Nån skit på stämbanden verkar det som. Så jag hade liksom ingen lust att släpa mig nerför trappan och skriva ihop nåt halvdant inlägg som ändå bara kommer läsas av typ 30 personer.

Fast sen............. Trumvirvel............................. Gjorde jag det ändå! Happy sunday.

3 kommentarer:

Magnus bror din sa...

Har du så många läsare? Inte illa. Jag har bara 5 följare på twitter och av dem känner jag bara 3. DE andra är förmodligen spam-följare... Men jag strävar på!

Carolina sa...

Vi tittade på filmen, Martin tyckte också det var jättesnyggt! Lite tomt att vakna och gå upp till ett tomt vardagsrum idag...

Lilly sa...

Magnus: Skrev jag 30? Jag menar naturligtvis 30 000!
Carro: Kul! Tycker med att den e fin.. :) Saknar dej!