tisdag 29 mars 2011

Flamingos binder oss samman

Jag har ett favoritradioprogram som jag har lyssnat på i flera år. Det heter Christer och sänds vardagar i P3 kl. 14:02-16:00. I dagens program ska de prata om "Fula saker du inte kan låta bli att gilla" och jag kände direkt att det var ett ämne som skulle passa mig. Gick in på Christers hemsida för att kolla läget lite innan programmet. Där finns en film som Christer har spelat in hemma i sin lägenhet. Han visar upp diverse saker som enligt hans fru är utrotningshotade på grund av sin fulhet. Cirka 50 sekunder in i filmen händer det något. Christer visar upp en sak som egentligen skulle ha hamnat på vinden för längesen om han inte hade övertalat sin fru att ställa in den i barnkammaren. EN FLAMINGO SOM ÄR IDENTISK MED DEN VI HAR!!!!!

Detta bekräftar något jag har misstänkt länge. Jag skulle passa som handen i handsken på Christerredaktionen. Vi har ju uppenbart liknande intressen.

Christers heter Olof, vår heter Bert-Ove.

Inga kommentarer: