tisdag 29 mars 2011

The evil eye

I vår hall hänger den här trofén i all sin prakt. Visst är han ståtlig? Min vän Tina tyckte dock att han var något obehaglig. Framförallt ögonen påstod hon såg onda ut. Sen försökte hon skrämma mig genom att säga att han skulle börja leva och prata med mig på nätterna när jag går upp för att gå på toa. Jag har försökt och försökt men hur länge jag än tittar på honom kan jag inte se någon som helst ondska i detta oskyldiga djur. Det kan mycket väl bero på min fascination över rådjur (och andra rådjursliknande djur). Jag kan helt enkelt bara se det vackra i dem. Här är han:

Mohahahaha... Vänta du bara......




















2 kommentarer:

tina sa...

ja men nu tror jag allt att du tagit en underifrånvinkel. lite uppifrån så. det finns någon film när hjortar blir helt galna och tar sönder en bil. hmmm, minns inte va den heter. men ja lovar, hjorten ser precis ut som en sån. meeeen, tycker faktiskt att den ser rar ut på bilden. skulle den kunna prata skulle den nog inte säga nåt elakt..snarare "stäng inte dörren helt, så att katterna kan komma in"= )

Lilly sa...

Och jag som gjorde mitt bästa för att redigera bilden så att han skulle se lite läskigare ut... Hihi. Säg till när du vet vilken film det är!