måndag 14 mars 2011

Varför cupcakes?

Måste ta tillfället i akt att spinna vidare på det här med cupcakes. Jag har faktiskt ingen aning om hur det kommer sig att jag är så förtjust i dem. Och vid närmre eftertanke undrar jag om jag egentligen är så förtjust i dem överhuvudtaget? De är ganska sliskiga. Väldigt söta och nästan svåra att få i sig. Men de är vackra förstås. Färggranna och fina.

Jag gick igenom bilderna från förra inlägget och insåg att jag har fått samtliga av grejerna (utom en av magneterna) i present. Missförstå mig inte, jag är väldigt glad för dessa saker, men jag undrar vad det är med mig som gör att folk tycks tro att jag slukar cupcakes var och varannan dag? För det gör jag inte. Har bakat cupcakes fyra eller fem gånger i hela mitt liv. Fast det förstås. Det är inte alla som har publicerat en film på Youtube där de gör det... Se här.

Kanske är en cupcake-girl trots allt!

3 kommentarer:

Carolina sa...

Alltid upplyftande! Tack för snackstund puss!

R-M sa...

Hade faktiskt glömt det filmklippet på Youtube.....kul
och lärorikt!!

Anonym sa...

Äsch, det är ju FILMENS fel! Det är ju DÄRFÖR du får en massa muffingsgrejor hela tiden! (I alla fall ifrån mig...)