söndag 3 april 2011

Postelipost

Jag älskar att få brev men eftersom jag inte har lika många brevvänner nu som när jag var tio, händer det alltför sällan att brevbäraren får leverera nåt vidare värst intressant. Det är i sådana lägen man får beställa något på internet för att piffa till postfacket. För ett par dagar sedan fick jag ett alldeles ljuvligt brev som gjorde att det doftade kärlek i hela trappuppgången.

Åh vad spännande! (Fast jag visste naturligtvis vad det innehöll).















Fakturan var paketerad med omsorg.















Fick ett gulligt kort också, tackar!















Lugn, det är inte knark. Bara lavendel som ska bli doftpåsar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lavendel luktar ju fantastiskt!!! Älskar din blogg det är den absolut mysigaste roligaste och finaste på internet. Kollar in den flera gånger om dagen. Du verkar vara en fantastisk människa! Hälsningar från en pålitlig läsare

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare!
Missar aldrig denna fina blogg.