måndag 11 april 2011

Att passa på

Vissa dagar känns det katastrofalt jobbigt att vara arbetslös. Andra dagar känns det fantastiskt. Som idag. Sommarkänslor och fågelkvitter vid barndomshemmet. Man får liksom passa på att njuta när man ändå har tid.

Lite av vad jag gör när jag är ledig ser ni här:

Passar på att sitta ute och slappa i en solstol.














Och smäller i mig lite fika.














Läser skvallertidningar med mammi.














Passar på att sola mina likbleka fötter och spreta med tårna.














Äter påskgodis.














Beundrar vårskorna från NY (tack Mats och Karin).

Går en långpromenad och spanar på ödlor och fjärilar.














Förundras över mammas loppisfynd som hon gav mig, tack!

3 kommentarer:

Magnus bror din sa...

Ta inte illa upp men du är "Lika Som Bär" med saxofonspelaren i Mupparna på den bilden...

http://www.youtube.com/watch?v=CgfZVNv6w2E

Carolina sa...

NJUT, du kommer hinna jobba på tok för mkt ändå. Ni ser ut att ha det supergott! Hur länge stannar du? Vi kommer till Vmo på lördag. KRAM!

Anonym sa...

Gillar eller gillar inte mammis loppisfynd? Det är frågan...