onsdag 13 april 2011

Finnes i bokhyllan

Hemma hos mamma och pappa finns det böcker. Inte några få, utan en hel massa böcker som står utspridda i flera bokhyllor över hela huset. Detta är inte vetenskapligt bevisat, men jag tror att om jag började läsa en bok idag och sedan fortsatte tills jag hade läst alla böcker som finns här, skulle jag få hålla på livet ut.

Jag har hittat några extra minnesvärda böcker under min rundvandring här bland hyllorna idag. Dessa kommer jag att presentera i varsitt unikt inlägg senare. Nedan ser ni ett smakprov på några av titlarna i Björkuddens bibliotek.

En och annan klassiker.













Vad hände just DITT år?

Tjocka som tunna.

Många jag aldrig har läst.

Vad hände just DITT år?
Björn Hellberg finns där.

Liksom GW.

2 kommentarer:

Rolle sa...

Jag har garanterat läst dem alla, men jag har ju haft hela livet på mig.

Magnus bror din sa...

Många bra böcker där...