lördag 23 april 2011

Bildproblem

Hej hej hallå dagboken!
Igår försökte jag klä mig, sminka mig och fixa frisyren som de gjorde förr i tiden. Ville se ut som en 50-talshemmafru. Det gick ganska bra tycker jag. Men det gick för sjutton inte att fota det! Försökte med spegeln, utan spegeln, självutlösaren, med hjälp av katterna, men nej. Det gick inte. Åhhhhhhhh. Hur GÖR egentligen alla modebloggare där ute?! Jag förstår inte och jag blir så himla frustrerad! Hur ska jag nånsin kunna ta bra dagens outfit-bilder?
Ja, ja, får öva helt enkelt. Ha det bäst. Kramiz.

Blir så arg! Det går ju inte att fota sig själv!















Här kom inte ens hela jag med!















Frustrerad hemmafru.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så vacker!

Carolina sa...

gull vad du är söt!!

Cammen sa...

En alldeles bedårande hemmafru:) så vacker