fredag 27 maj 2011

Snoka på!

Det är lite intressant det här med bloggar och besökare. Jag vet att ni besöker min blogg, exakt hur många ni är som gör det och vid vilken tidpunkt. Jag vet till och med vilka webbläsare ni använder. Men jag har egentligen ingen aning om vilka ni är. Förutom några kommentarer då och då, får jag inte så mycket respons från er läsare. Inte ens en tiondel av besökarna lämnar ett avtryck här. Det är ungefär som att ha ett Facebook-konto utan att nånsin uppdatera sin status, kommentera andras statusar eller lägga upp bilder. Man snokar helt enkelt. Tittar in ganska ofta "det kan ju ha hänt nåt sen i förmiddags", skrattar åt någon knasig bild en gammal granne lagt upp, eller tänker "jaha, där ser man, nu har hon gått och förlovat sig".

Missförstå mig inte - jag äääääälskar att ni snokar runt på min blogg. Jag gör precis samma sak nämligen. Har en lista på olika bloggar jag besöker dagligen. Antal gånger jag har lämnat kommentarer: Max tre. Jag är helt enkelt inte den typen som kommenterar. Är mer utav en snok.

Så nu vet ni hur jag känner. Är jätteglad för besöken, ännu gladare för kommentarer såklart!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fredag 27/5 18.45 tina hellberg snokar: ). Tycker att det e så mysigt att läsa din blogg!!

Carolina sa...

och jag snokar för säkert tredje gången idag! Härligt att det nästan alltid finns nyheter. puss!

Magnus bror din sa...

Läser din blogg. Det vet du...

Rolle sa...

Läser din blogg varje dag

Mia sa...

Syns det att det är samma person som går in ofta? Jag klickar mig nämnligen in på denna sidan gaaaanska ofta...idag är det nog 5te gången jag är inne utan att hitta nåt nytt. SKRIV NYYTT!!! 06.25, 07.05 11.00 12.55 och 14.30 hade passat bra för mig att få uppdateringar på denna bloggen..det är då jag brukar kika in.