måndag 23 januari 2012

Lägesrapport

Den här bilden är alltså tagen för ungefär två timmar sedan. Och den är inte photoshoppad eller nåt. Bebisen är inne i magen och katterna utanför. Jag och Pettson har valt att kalla den här tiden "lugnet före stormen". Men trots att det är lugnt har jag inte alltid tid att blogga! Idag har jag varit alldeles för upptagen med att äta semlor för att hinna sitta framför datorn. Nu blev jag dock fruktansvärt uttråkad av Guldbaggegalan och beslöt mig för att slänga iväg ett par hej. Hej hej!

Tack för den afrikanska klänningen C! Har flyttat in i den på heltid.

6 kommentarer:

Mamma sa...

Vilken fin bild! Alla tre ligger bara där och väntar på underverket....så mysigt ni har det!

Carolina sa...

Tack lilla bebisen för att du väntar. Nu kan jag skriva tenta i lugn och ro imon men sen, vill jag inte vänta en minut !!

Jannike sa...

Åhhh den där bilden skulle kunnat vart tagen hemma hos mig. Bebis i magen och kissar på sängen. Dock är jag inte riktigt i väntans tider än...Det blir mycket fikabröd för mig med, mer än tidigare ;) Och en semla får det nog bli idag också!!
puss

Lilly sa...

Tss Carro du är för söt... Lycka till med tentorna!

Jo Jannike, jag tror att man är i väntans tider hela graviditeten! :) Men lite extra mycket nu på slutet kanske. Åt precis en semla till, älskar't!

Anonym sa...

Blir det en afrikansk sjal sen med? Det måste ju vara det absolut bästa sättet att transportera sitt barn på i en storstad! Det ska jag ha nästa gång!!!

Magda svägerskan sa...

Det är jag som är anonym tydligen...