fredag 14 oktober 2011

Mysdress, så himla nitti

Den här bilden hittade jag i mammas och pappas dator nu när jag satt och slökollade i några mappar. Jag och Carro i Åre 1991. (Insåg just att vår bil är lika gammal som den här bilden. Dags att byta upp sig?). Jag gillar särskilt att båda har samma frisyr, varsin go liten dubbelhaka och så klart den obligatoriska mysdressen. Just den här mysdressen minns jag mycket väl. Den var lite tuff så där med ett leende ansikte på magen. Något jag däremot inte tyckte om var den senapsgula färgen som fanns representerad både på tröjan och byxorna. Men men. Det var gött med mysdress. På nittiotalet hade ju kidsen på sig det åtminstone upp till årskurs fyra.

Carro jag saknar dig!

3 kommentarer:

gun sa...

Fy bubblan, va söta ni är!!!

Carolina sa...

åhh det är helt tokigt! Fattar inte att vi var så små när vi var där. Jag minns hur väl som helst när Henke lyfte upp oss i våningssängen och jag började gråta haha har skämts för det många ggr men kanske var ok ändå då :)

Lilly sa...

Haha... Helt ok! Tror att han har glömt det för längesen...