torsdag 6 oktober 2011

Den nya dammsugaren Tuss den andra

Vi har köpt en ny dammsugare efter att Tuss gick sönder. Den nya Tuss den andra är fruktansvärt bra och även tystare än Tuss den första. Tuss den andra är även mycket mindre och smidigare. Tuss den andra har en fantastisk sugkraft och man kör över lägenheten på ett knäpp. Man har fått ett nytt sug efter städning och det känns nästan roligt att städa.

Trots detta så saknar jag Tuss den första nått oerhört mycket.

You know you love me XOXO /Lillys man

Tuss den andra

5 kommentarer:

Mia sa...

Visste ni att den där knappen man kan dra fram och tillbaka uppe på själva dammsugaren är ett volymreglage. Det lärde jag mig av en tant när jag jobbade på hemtjänsten i Horda. "Du kan sänka lite på volymen där så vi hör vad vi säger! Se så tyst den blev"

Anton sa...

Ha ha... Vilken liten dammsugare. Nu slutar du klaga på att vår är liten!

Anonym sa...

Men Anton detta är kvalité...

Lilly sa...

Mia: Ja, fast den suger inte lika hårt om man drar ner volymen!
Anton: Liten men oslagbar!

Mia sa...

Eh..nä det var lite det som var min poäng.... hehe..