måndag 14 februari 2011

Lilly is so freakin' international

Det är lite finurligt det här med bloggstatistik. På en liten världskarta kan man se varifrån ens läsare kommer. Höll på att sätta i halsen härom dagen när jag insåg att jag hade läsare från USA! Tokigt... Sen kom jag på att det måste ju vara Amanda, hej Amanda! Blev lugn av detta. Är inte redo att börja blogga på engelska än.

Idag fick jag en ny chock. Jag har läsare från Danmark OCH.... Håll i er...... Nederländerna! Oh my God. Hur ska det här gå?! Danska har jag inga problem med. Älskar att prata danska. Men nederländska! Hier van harte welkom kära Nederländare! Hoop dat je begrijpt Zweeds. För jag kommer inte att övergå till något annat språk än på ett bra tag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ik te begrijpen

AmandaÖ sa...

Hej Magda!