måndag 7 februari 2011

En söndagspromenad som hette duga!

Igår började vi dagen med att baka två fruktbröd, mycket lätt och gott! Sedan klippte jag Pettson. Blev lyckat. Om nån nu trodde nåt annat.
På kvällen var vi hembjudna till en fin vän på Gärdet, som ligger på andra sidan stan. Istället för att ta tunnelbanan, vilket hade tagit 17 minuter, gick vi hela vägen. Det tog två timmar. Det var en fin promenad. Det var lite jobbigt.
Nedan följer en bildkavalkad. Fortfarande tagna med den katastrofalt dåliga kameran.

  
Glad Lilly i början av promenad.
Min nyklippta man!
Vi såg båtar och hus.
Det började skymma.
13 000 kr. Loppis i Stockholm är ett skämt.
Jag hittade mitt drömkök alla kategorier!

5 kommentarer:

Magnus bror din sa...

Det där var ju ett äkta Almakök!

Rolle sa...

Vad ni är hurtfriska ocg goa.

Anonym sa...

och ska de va

Anonym sa...

Du skulle bo i gamla lägenheten...med det GAMLA köket!
Pettson har nya jackan, ser jag...

Lilly sa...

Gamla lägenheten? Vilken menar du? Den första på Lilla E? GÄRNA säger jag. Fast själva lägenheten var lite liten... Men köket var fint.