onsdag 23 februari 2011

Bröllopsfika!

Har precis fikat med härliga Sara och är nu helt hög på bröllop! Hon ska gifta sig till sommaren och dessutom har vi jobbat med bröllop ihop, så det blev en massa snack om förväntningar, idéer, inbjudningskort och annat skoj...

Ibland saknar jag att ha en projekt. Bröllopet var det perfekta projektet. Det fanns alltid nåt jag kunde fixa med och en hel massa tidningar, hemsidor och bloggar att hämta inspiration ifrån. För precis ett år sedan hade jag just köpt min brudklänning och var mitt uppe i hysterin kring den 12:e juni.

Vilket ska bli mitt nästa stora projekt? (Förutom att söka jobb, fundera över livet och framtiden...) Pettson tjatar i princip varje dag om att jag borde skriva en bok. Dålig idé. Såvida det inte vore en bröllopsbok...

3 kommentarer:

Magnus bror din sa...

Jag startade mitt senaste projekt 1997. Sedan dess har jag haft fullt upp med det och inte haft tid att starta fler. Jag tror det kommer fylla min fritid minst 15 år till. Alltså har jag ett skitbra tips: skaffa barn!

Lilly sa...

Å nej du lille bror. Det kommer dröja länge innan det blir fler kusiner till dina barn!

RM sa...

På tal om bröllop väntar jag på Allt om Bröllop den första mars där du bidragit till innehållet!