lördag 16 juli 2011

Undviker massmedier på grund av trollkarl

Jag har mediefasta. Måste tyvärr ha det. Jag har nämligen ingen aning om hur Harry Potter slutar och jag vill inte veta det förrän jag har sett sista filmen. Och just nu är det artiklar, reportage och tv-inslag ÖVERALLT som handlar om just det. Därför måste jag fasta. I alla fall ett par dagar till, sen ska jag för sjutton se filmen.

Böckerna då, undrar ni. Jo förstår ni, det var så här att jag läste alla böcker fram till den näst sista. Sen var jag tvungen att sluta på grund av mardrömmar om onda sagoväsen och trollkarlar. Sorgligt men sant. Men visst är det lite coolt att jag inte vet hur det slutar? Boken kom ju för rätt längesen och jag har många gånger fått hålla för öronen på bussen och hastigt bytt kanal när slutet har kommit på tal. Är så nyfiken! Våga nu inte skriva nån avslöjande kommentar här!!!!!!!!!

Inga kommentarer: