tisdag 8 november 2011

Till Pettson:

Härom kvällen när vi skulle sova frågade jag vad du hoppas att bebisen ska få efter dig.
- Mina svulstiga biceps, blev ditt skämtsamma svar. Men efter en stund lade du till:
- Mitt glada humör kanske?

Och ja. Det hoppas jag med att den kommer få. Och ditt helt tokiga skratt, din extremt positiva livssyn, din gosiga mage och dina fina händer. För att inte tala om din omsorg för andra, din sociala kompetens, din humor och din förmåga att få människor att känna sig omtyckta. Dessutom hoppas jag såklart att den får ditt tjocka hår och dina söta små öron. För min haka, det har vi ju redan sett att den har, eller hur?

PUSS!

4 kommentarer:

gun sa...

Vilken underbar kärleksförklaring till din egen Pettson.

Evelyn sa...

Ååå vad fint Magda! ni är så fina båda två så det kan inte annat än bli bra det här <3 puss

R-M sa...

Underbart!Eller vad säger du Pettson?

Kajsa sa...

Vad fint :D