fredag 4 november 2011

Gårdagens plagg möter morgondagens

Man kan inte spara allt, jag vet det. Trots detta har jag extremt svårt för att slänga saker och har fortfarande kvar en stor mängd grejer hemma hos mina föräldrar. Vissa minnessaker från förr är extra roliga att ha. Till exempel har jag hämtat hit en massa kläder som jag och mina syskon har haft som små. Minimala omlott-skjortor, sovpåsar, stickade klänningar och världens finaste åkpåse till vagnen.

Älskar att fylla bebisens byrå med både nytt och gammalt (ja, en bebis behöver också förvaringsutrymmen). Spana in bilderna nedan. En gammal stickad "onepiece" och en ny variant från H&M. Tycker att båda är helfina och hoppas på att få stor användning för dem!


1 kommentar:

Kajsa sa...

Har också den där från H&M, verkar så mysig :)