tisdag 7 juni 2011

Tidig semester - hiss eller diss?

Pettson hade önskat sen semester i år eftersom vi hade väldigt tidig förra året i samband med bröllopet. Men efter ett vädjande samtal från en kollega, fick det bli tidig i år igen. Var ligger rättvisan i det, kan man fråga sig? Men men, nu ska jag inte vara bitter. Sanningen är den att det har varit kanooooooonväder i början av sommaren de senaste åren. Och om jag tittar ut nu, ser det onekligen ut att vara ett vinnande koncept med tidig semester.

På söndag har vi bröllopsdag, wiii wiii! Pappersbröllop - inte så slitstarkt än, men på god väg! Vi ska turas om att ha hand om denna eminenta dag och i år är det min tur... Smider grymma planer vill jag lova! Mohahahahahahahahahaha........

Nähä. Om man skulle ta och gå ut och lägga sig på en filt eller nåt? Tjipp tjipp.

2 kommentarer:

Cammen sa...

Hiss, helt klart. De två senaste åren har det bästa vädret varit i början av sommaren. Det är dessutom nu som naturen doftar som mest och sommarnätterna är som ljusast.

Carolina sa...

Jag instämmer med föregående. Det är heeeelt fantastiskt denna tiden. Jag tror jag sagt det 30 gr denna veckan, minst. Vi har nog knappt varit i Långasand under veckorna denna tiden eftersom vi alltid varit lediga senare. Det är nästan tomt på folk. Det doftar ljuvligt och ängarna grönskar av sommarblommor och kvällarna ja.. ahh.