tisdag 3 september 2013

Sov sött

Har inte blivit så mycket bloggande för min del de senaste dagarna. Problemet är inte att jag inte har haft tid. Sanningen är den att jag har haft hur mycket tid som helst, jag har bara prioriterat andra saker. Eller jag har prioriterat EN annan sak närmare bestämt. Sömn. 

Att få helt egen tid utan lillen och Pettson då och då, är en enorm lyx och väldigt nödvändigt och välbehövligt för mig. Igår fick jag en hel dag för mig själv medan grabbarna var på förskolan. Och givetvis passade jag på att sova.

Jag gick visserligen upp och åt frukost ihop med dem och vinkade av dem på föris. Men sen, strax efter nio, kröp jag ner under mitt varma duntäcke igen. Jag njöt nåt enormt bara av tanken på att jag hade flera timmar framför mig där jag, om jag ville, skulle kunna ligga i sängen hela tiden (småbarnsförälderssömnbrist). Nu gjorde jag naturligtvis inte det, men jag slumrade till ett litet tag i alla fall.

Dock är det säkert väldigt ointressant för er att läsa om min sömn. Ska försöka dra ner på inläggen om detta. Nu - mer sömn.

Inga kommentarer: