torsdag 16 maj 2013

Pixliga bilder

Det har hänt nåt. Alla bilder jag lägger upp via mobilen blir jättepixliga. Och jag har inte ändrat på några inställningar så jag vet inte hur jag ska få bukt på problemet. Så just nu är det pixliga bilder eller inga bilder alls som gäller här ett tag framöver. Inte för att jag brukar lägga upp så himla många bilder, men ändå.

För övrigt är jag lite bitter. Vaknade inatt av att jag inte fick luft. Sjukt obehaglig känsla! Har fått världens dunderförkylning och hosta, så det var en hostattack som gjorde att jag inte kunde andas. Varför bitter? Jo för att jag har övat med kören sedan i januari och inte varit sjuk på hela våren. Men NU när konserten är på lördag, blir jag naturligtvis risig. Typiskt. Tycker-synd-om-mig-själv-och-ska-nog-lägga-mig-nu.

1 kommentar:

Mycket stolt mamma sa...

Med facit i hand kan du nu jubla över ditt fina solo dvs Evighet(Carola 2006) och er kör Take a Notes fantastiska framträdande "Sound of schlager".
Underbart,ni är bäst!