torsdag 23 maj 2013

Bröllopspepp!

Ser fram emot Madde och Chris bröllop nåt alldeles enormt! Måste försöka ge mig ut på gatorna för att få en skymt av kortegen. Var inte i stan under Victoria och Daniels bröllop, så nu ska jag minsann ta igen det. Stockholm it is. Funderar på om det kommer visas på storbild i nån park så att jag kan sitta där och titta... Chali, du följer väl med?

Men Maddes bröllop är inte det enda att se fram emot i sommar. Våra kära vänner Macke och Bella ska också säga ja! Och som om inte det vore nog roligt, ska jag och Pettson dessutom vara värdar tillsammans med ett annat par. Pepp pepp på den hörni!

Love is in the air.

6 kommentarer:

Mamma sa...

Härligt att ha så mycket roligt längta till!
Åttonde juni och tionde augusti,rätt?

Mamma sa...

Beträffande Victoria och Daniels bröllop,som du missade.Man kan ju lugnt påstå att du hade "laga förfall" eftersom du/ni var på din/er egen bröllopsresa då!
Vad går upp emot det??

Mia sa...

Jag satt klistrad framför TVn hela V&D-bröllopet (14 timmar om jag får skryta) Men i år när det äntligen är dags för Madde är jag på ett annat bröllop...vilka lägger ett bröllop samma dag som kungligheter? FAIL! Får köra med snäcka i örat!

Lilly sa...

Haha, typiskt. Var på väg till Italien sist, så hade noll möjligheter att ens få se Vickan och Daniel. Men du borde väl kunna smita ut på toa då och då och kolla via telefonen?

Mia sa...

Ja..jag får ta täta toapauser.
Och jag borde kunna se när gästerna anländer till kyrkan, brukar väl vara redan från 12? Borde väl annars komma ett nummer Bröllopsspecial som jag kan köpa :)

Lilly sa...

Sändningen börjar inte förrän 15:30 tyvärr... Dåligt!