tisdag 16 april 2013

Bröllopsdags-panik!

Fastän det är två månader kvar, börjar jag få lite smått panik över vår bröllopsdag. Vi har hand om den vartannat år och nu är det min tur igen. Vågar inte avslöja något om vad jag har tänkt, eftersom det händer att Pettson läser min blogg då och då. Men jag kan väl säga så mycket som så att än så länge har alla mina planer gått åt skogen. Gah!!!

Vet att Pettson hade minst lika mycket panik förra året men trots det blev det en supermysig dag i skärgården. Det var lite speciellt att fira tillsammans med lillen också, som då bara var lite drygt fyra månader gammal. I år blir det helt annorlunda på den fronten. Mycket har hänt med den grabben sedan dess kan man säga.

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja du Lilly vilka "bekymmer" du har att planera er 3-åriga bröllopsdag.
Vi borde kanske också planera något till vår 15x3 åriga bröllopsdag :)
vilken infaller nio dagar efter er.Det är ju bara att vända på 12 så blir det 21.....ska bli kul och se om din pappa är lika kreativ som du!!
Lycka till!