lördag 9 februari 2013

Årskrönika 2012: oktober

I oktober förstörde jag vårt fina duschdraperi med hundar genom att köra det i maskinen. Letade som en tok över hela stan efter ett nytt genomskinligt draperi med tryck på och hittade till slut ett med flamingos. Lycka! Även leopardsakerna fortsatte att strömma in. Tights och en badcape till exempel. Det slog om till vintertid och lillen hade nån form av jetlag i ett par dagar. Viktor fräste åt honom för första gången och jag insåg att jag inte förstår att dyft av sportradio. Oktober var även månaden då jag köpte Rosa bandet och fick mixa i princip all lillens mat för att få bukt med bitar-i-maten-problemet. Jag träffade två gravida vänner med stora magar och fantiserade om vilka det var som låg därinne. Nu vet jag!

Alla oktobers inlägg finns att få tag på HÄR.

Nu har lillens vänner tittat ut härifrån

Rosa bandet

Well hello

Bitar - nej tack

Inga kommentarer: