måndag 4 februari 2013

Årskrönika 2012: juli

Förstår inte att det kan vara så varmt i det här landet att det räcker att klä sig i t-shirt och shorts. Känns så avlägset nu och väldigt svårt att ta in. Hur som helst. Juli bjöd på husvagn, roadtrip, övergödda penseer, längtan efter jul (!) och sommar-OS. Dessutom hade jag en utläggning om lillens frisyr, även kallad mohikanen eller den omvända munkfrillan. Vad fin han var i den! Men han passar trots allt bättre i lite mer hår. Hockey?

Skrev även om vår kattkorg som var så övergiven att jag sålde den till slut. Verkar inte vara ett dugg saknad. Lillen fyllde ett halvår, Pettson testade min nya solhatt och jag hittade en billig retrovagn jag var sugen på att köpa.

Vill ni läsa alla julis inlägg finns de HÄR.

Övergiven och såld

Roadtrip-Lilly

Anabola-penseer

Billig gammal vagn

Inga kommentarer: