söndag 7 oktober 2012

I väntans tider

Igår träffade jag två av lillens bebiskompisar. Eller nästan... Jag såg två stora magar där det ligger bebisar i. Och i förrgår flirtade han med sin söta kompis Anna som han nästan är jämngammal med. Mycket bebissnack! Är verkligen mitt inne i den svängen nu.

Blir mer och mer fascinerad över att det bara funkar det där med bebisar. Att nånting kan ligga och jäsa inne i ens mage i några månader, för att sedan komma ut och vara en helt klar person! Mycket märkligt...

Vår bebis är ganska stor tycker jag. Ändå har han legat längre i min mage än vad han har varit ute i verkligheten. Fast det känns som om han trivs och har anpassat sig rätt väl till utelivet som tur är.

Lycka till E&S och C&M!

1 kommentar:

Evelyn sa...

Mycket märkligt det där, lite av en alienkänsla! Längtar tills de kan leka alla tre ;)