måndag 11 juni 2012

Förlovningsdag!

Idag är det tre år sedan jag sa ja till Pettsons frieri! Det var en magisk stund uppe på Skinnarviksberget i Stockholm. Jag blev ditlurad av vår kompis Rebecca och när jag kom upp stod han där på knä på en filt och väntade på mig. "Vill du gifta dig med mig?" Magnifik utsikt över staden och en mysig picknick med champagne och jordgubbar... Behöver jag säga mer? Han hade planerat det bra! Blev helt otroligt överraskad och överväldigad. Tack för den dagen älskling!

Vi har en speciell tradition på förlovningsdagen och det är att vi sätter en blomma i champagneflaskan vi hade uppe på berget. I år blev det en sån här lila variant.

Nu laddar vi för bröllopsdag imorgon! <3

1 kommentar:

R-M sa...

Så romantiskt....inte så enkel, som vår! Fast på kvällen var vi på en finare middag på White Corner i Göteborg.
GRATTIS till er båda!
Kram