tisdag 26 juni 2012

Fem månader av mitt liv

Tänk att tiden kan gå så snabbt men ändå så långsamt på samma gång! Idag är det fem månader sedan jag låg och hade värkar på förlossningsavdelningen... Klockan 16.01 kom han ut! Alldeles liten och skör.

Kommer knappt ihåg hur det var att inte ha honom, samtidigt är han inte ens ett halvår gammal. En väldigt liten tid av mitt liv!

Då, i januari, låg han mest still och tittade bara förundrat omkring med sin stora blåa ögon. Nu är han ett litet barn med en egen personlighet. Han har börjat äta vanlig mat och visar precis vad han vill genom minspel och läten.

Vår lilla Turis som precis ska få uppleva sin allra första sommar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå va fint!!

Mormor sa...

Grattis på 5-månadersdagen lille Ture!Ses snart.....puss.

gun sa...

Så go du är .Grattis på din 5-månaders dag .kram

Carolina sa...

Åhhh jag hade nästan glömt att det är idag! Grattis på 5-månders dagen sötunge!! Jag längtar efter dig!

AmandaÖ sa...

Finaste pojken! Saknar er här borta!