lördag 9 juni 2012

Finklänningen

På tisdag är det två år sedan jag blev fru! Var tvungen att prova min brudklänning igen... Har inte haft på mig den sedan bröllopet. Den satt som den ska! Sorgligt att jag aldrig ska använda den igen bara.

Många tycker att det är helt galet att slänga ut så mycket pengar på en klänning man bara använder en dag. Jag håller inte med! Min brudklänning var dyr men det är mitt bästa köp någonsin trots det. Kände mig verkligen vacker och jag vet att den klänningen var som gjord för mig! Ganska viktigt att känna så på sin bröllopsdag tycker jag...

5 kommentarer:

Rolle sa...

Helrätt.

Cammen sa...

Vackra du

Carolina sa...

håller med dig :) önskar er en jättefin bröllopsdag!

Mia sa...

Jag hoppas innerligt att jag känner likadant ;)

Mamma sa...

Den prinsessklänningen var helrätt för just Dig!Såå vacker..