måndag 9 april 2012

Märklig känsla

Alla tankar går till Siri. Det kommer att ta lång tid innan jag slutar titta efter henne i soffan, på bordet eller innanför dörren varje gång jag kommer hem. Gör fortfarande det efter Musse när jag är hos mamma och pappa trots att det snart är tio år sedan han dog. Är så van vid hennes närvaro i vårt hem!

Som ni förstår ville jag inte ha kvar bilden på henne i min header här på bloggen. Känns så skumt utan den nu, har ju haft den sedan starten. Istället får det bli rådjuret Benjamin som pryder Skrivet av: Lilly ett tag framöver. Medger att bilden är något julig men man tager vad man haver när det krisar.

Nu ska jag gå och gosa lite med Viktor. Tror att han sörjer minst lika mycket som vi.

<3 SIRI <3

1 kommentar:

Carolina sa...

Tänker på er! Och Viktor såklart...