söndag 1 april 2012

Fattar grejen

Nu helt plötsligt börjar jag fatta grejen med mamma-page. Ni vet, det är ganska vanligt att nyblivna mammor klipper en praktisk page som de aldrig låter växa ut igen. Lillen i sin tur har börjat fatta grejen med sina händer och griper efter allt han kommer åt. De som känner mig vet att jag lider av en obotlig hårömhet vilket gör det lite jobbigt att bära runt på bebben ibland. Mitt hår är nämligen bland det bästa han vet att dra i.

Nu till den stora frågan; är jag redo för en mamma-page?

Vårfin med body från morbror och moster samt nya fräsiga jeans!

4 kommentarer:

Mormor sa...

Vilka fina kläder på en fin kille!
Kram

Carolina sa...

go-unge!! Så otroligt söt! Spännande med mamma-page... Har inte sett dig i det sen... ettan på figy, nian?

gun sa...

Nej,nej inte ska du klippa av håret. Sno ihop det lite,med en härlig hårklämma , så goe Ture får leta lite

Mac sa...

Mamma-page! Thumbs up!