torsdag 27 januari 2011

Lillys återkomst

Ni kanske undrar varför bloggen har varit tom på nya inlägg i över två år? Svaren finnes nedan.

Tre saker som har hållit mig borta från bloggen:


1. Läsarstormen under min senaste bloggperiod
Förstår ni hur jobbigt det var att svara på tusentals mejl och kommentarer varje dag? Otroligt tröttsamt. Nu har jag mer tid och känner mig motiverad att besvara alla era frågor och funderingar. Bring ’em on!


2. Dålig kamera
Detta är dock fortfarande ett problem. Vår kamera suger. Men i och med att min man har en såndäringa iPhone, hoppas jag kunna publicera bilder med hjälp av den. Kan hända att detta misslyckas och då får ni leva med sunkiga bilder. Den som lever får se.


3. Prestationsångest
Under mitt förra blogg-år, hade jag precis börjat plugga till journalist. Kraven på att skriva fyndigt och felfritt ökade för varje dag som gick. Nu är jag däremot färdigutbildad och har ett självförtroende som heter duga. Om jag är bra på att skriva? Oh yes!


Skrivet av: Lilly, som kanske egentligen bara är en liten uttråkad arbetslös kvinna som försöker fördriva tiden genom att skriva några halvtaskiga blogginlägg som ingen ändå läser.

Inga kommentarer: