onsdag 16 maj 2012

Lilly, syntharen

Har lånat brorsans gamla synth för att kunna ta upp mitt pianospelande igen (ehh). Galet mycket nostalgi att lyssna på demon som finns förinspelad på den! Älskade den låten otroligt mycket när jag var liten. Måste väl erkänna att den även idag fick mig att börja dansa när jag slog på den tidigare. Åhh vad jag önskar att jag kunde lägga upp den här på bloggen... På min egna lilla mini-synth hade jag "Wake me up before you go go" som demo. Också den sjukt härlig. Känner mig så synthig och 90-talig nu på nåt sätt! Det var härliga tider på många vis.

2 kommentarer:

Carolina sa...

haha jag läste syntHATAREN tss trodde du syftade på när vi spelade och sjöng på Henke och Fias bröllop har aldrig varit med om ett så klent pianospel... men väldigt roligt såhär i efterhand. Säg till om du kommer på nåt knep för att få ett "brett" ljud på synt jag tror man behöver lite annan teknik än för pianot...

Saknar er!

Lilly sa...

Haha, ja jag tyckte själv att det stod synt-HAREN som i själva djuret!

Tror att de uppskattade vår musik väldigt mycket trots vår klena insats, hihi. Minns du För kärlekens skull? Haha, trodde jag skulle dö av skam. Där snackar vi högt!

Saknar dej!