söndag 25 mars 2012

Mer värt än guld!

Säga vad man vill om bebisar men de suger minst sagt musten ur en! Att få barn är helt klart det jobbigaste jag har varit med om. Därför är det mer värt än guld med snälla vänner och släktingar som kan hjälpa till! Den senaste tiden har folk gjort allt från att tvätta vår tvätt och laga matlådor till att byta på Ture och gå med skräp till återvinningsstationen. Sånt där som kan kännas tungt att tampas med när man konstant befinner sig i en jag-är-så-trött-att-jag-tror-att-jag-svimmar-dimma.

Så med detta lilla inlägg vill jag bara säga TACK för all hjälp!

Mysig sovstund med kattsen.

2 kommentarer:

Carolina sa...

Gott att ni har dem!! Och gott att de och vi har er och Ture. Det är ren glädje att träffa er. KRAM

Evelyn sa...

Ja nära och kära är allt bra att ha. Önskar vi var närmre! puss