torsdag 13 september 2012

Ja jag har en mammapage

Nu vet jag precis vad ni tänker... "Så typiskt. Bara för att hon har fått barn klipper hon av sig håret." Och så tänker väl jag också egentligen. Men faktum är att jag har fått en helt annan syn på nyblivna mammor med kort hår. Förståelsen är total. Det har liksom inget att göra med mognad eller att man vill se äldre ut. Det finns heller ingen regel som säger att mammor måste gå till frisören så fort barnet är ute. Nej. Bebisar som drar en i håret i kombination med amnings-tappet och miniluggar = hej jag vill klippa mig. Och ja, jag är nöjd.

Före och efter kan ni skåda här:

5 kommentarer:

Carolina sa...

hejdå hår! Hej snygg mama!

Lilly sa...

Hahahaha... Hejdå hår! Inte många som vet innebörden av de orden... ;)

Amanda sa...

Fint!

Anonym sa...

Fiiiiiiint!

Anonym sa...

Sis...